Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Παρουσίαση βιβλίου Σπύρου Πετρουλάκη στα Χανιά

Παρουσίαση του μυθιστορήματος “Η εξομολόγηση” του Σπύρου Πετρουλάκη, συγγραφέα του best seller «Το παράθυρο της Νεφέλης» οργανώνουν ο Ιστιοπλοϊκός όμιλος Χανίων, οι εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ και το βιβλιοπωλείο KOUKOUBOOK την Τετάρτη 20 Μαΐου, στις 20:00, στο Νεώριο Μόρο (Λιμάνι Χανίων).
Για το βιβλίο θα μιλήσουν:
ο συγγραφέας Σπύρος Πετρουλάκης,
η φιλόλογος Ρούλα Βουράκη
και η ψυχολόγος Ελευθερία Πολυζώη.
Οπως σημειώνει ο Σπύρος Πετρουλάκης,
«η Ελένη της ιστορίας μου, είναι το κορίτσι, η γυναίκα, η μάνα και η γιαγιά με τα πολλά εγγόνια και τα ακόμα περισσότερα δισέγγονα. Η δική μου γιαγιά. Εκείνη με ενέπνευσε και γράφοντας τα κομμάτια της ιστορία της σαν να την ένιωθα να με καθοδηγεί, άλλοτε να με συμβουλεύει κι άλλοτε να με μαλώνει. Πότε πιπέρι, πότε κανέλα. Πήρα τις κουβέντες της και τις ταίριαξα στο χαρτί. Εκείνο που προσπάθησα περισσότερο να μεταφέρω ήταν το συναίσθημα της, ο πόνος στα μελιά της μάτια. Θαρρώ πως αν κοιτάξω το βιβλίο μου από την αρχή, εκεί σε κάποιο μέρος, χωμένα μέσα στις σελίδες κάπου θα υπάρχουν οι ρυτίδες της, οι ζάρες του χρόνου, η προσφυγιά, τα αναπάντητα γιατί της, και σίγουρα το φωτεινό της χαμόγελο. Εκείνο που φώτιζε όλους μας.
Το δεύτερο μυθιστόρημα μου, «Η Εξομολόγηση», βασίζεται σε ένα κομμάτι της δικής της ζωής και σε γεγονότα που εκείνη μου εξιστόρησε. Ακόμα με συνταράζει η θύμηση για το πώς «έφυγαν» οι γονείς της, για το πώς έζησε μακριά από τον αδελφό της και το δράμα που πέρασε στα χέρια της μητριάς της. Ακόμα με συγκλονίζει η δυστυχία που βίωσε σαν μικρό κορίτσι, δώδεκα μόλις χρονών, αφού αναγκάστηκε να ξεριζωθεί από το σπίτι και τον τόπο της. Η Εξομολόγηση βασισμένη σε πραγματικά και φανταστικά γεγονότα αποτελεί για μένα ένα φόρο τιμής στη γυναίκα εκείνη που με μεγάλωσε και με δίδαξε.
Πριν από πολλά χρόνια και έχοντας μετοικίσει πια στην Κρήτη, μακριά από το πατρικό μου σπίτι, μια Κυριακή πρωί, το μαντάτο του θανάτου της με βρήκε μέσα σε ένα Ρεθυμνιώτικο φαράγγι. Κι εκεί πάνω στον άγριο και σκληρό βράχο έσταξαν τα πρώτα μου δάκρυα για το χαμό της».
(Χανιώτικα νέα - 18/5/2015)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/parousiasi-vivliou-spirou-petroulaki-sta-chania/#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου